Кількість
|
Вартість
|
||
|
Текстиль для колясок Yoya Plus Міккі універсальний моделям Plus Premium, Plus Pro, Plus Max, Plus 2, 3, 4
З магазину Babystep
Самовивіз товару з магазину Babystep До відділення «Нова пошта»Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні. ЩО МОЖНА ВІДПРАВИТИ В ПОШТОМАТ?! - Документи, а також посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см. - Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»). - Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000 грн |
|
|
До відділення «Укрпошта»Термін доставки до відділення «Укрпошта» 2 - 5 дні. |
|
Доставка у відділення JUSTINДоставка протягом 2-4 доби - по Україні |
Адресна доставка по УкраїніАдресна доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта" |
|
Експрес доставка по КиєвуАдресна доставка замовлень по Києву здійснюється в робочий час магазину службою таксі |
Оплата покупки. Щоб максимально спростити процес покупки, ми зібрали на сайті всі звичні для покупця способи оплати товару: - карта "пакунок малюка"; - оплата частинами від ПриватБанку, МоноБанку, Абанку; - розстрочка від ПриватБанку, МоноБанку, Абанку Ви можете оформити придбання товару по передоплаті або післяплатою. Якщо у вас залишилися питання, що стосуються процедури оформлення кредиту, задайте їх менеджеру магазину по телефону +38 044 221 06 42 |
Яка гарантія на товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних обов'язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік та не підлягає ремонту».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:
- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
- пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
- на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
- на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за контактними даними які ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел. 044-221-06-42(пн. - пт. з 10:00 до 19:00)