Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Каталог
UA
Універсальна сумка Espiro для прогулянкових колясок. Сумка – чохол створена спеціально для подорожей. Особливо ідеально підходить для коляски Espiro Art (Еспіро Арт) й Espiro Axel (Еспіро Аксель). Даний аксесуар захищає коляску від бруду та пошкоджень, полегшує перенесення. Завдяки лямкам ви можете переміщати коляску як валізу на коліщатках або як рюкзак. Транспортування коляски як "валіза на колесах" Спеціальний повідець, який є невід'ємною частиною сумки, дозволяє возити коляску за собою точно так, як валізу на коліщатах. Просто одягніть сумку на коляску, щоб два колеса увійшли до спеціальних отворів. Цей вид транспортування робить подорож набагато простішою! Транспортування коляски як "рюкзак" Під час подорожей батькам маленьких дітей часто потрібні дві вільні руки. Завдяки спеціальним пряжкам та лямкам, прикріпленим до сумки, коляску можна носити на спині – точно так само, як дорожній рюкзак. Особливості сумки Espiro: повна сумісність з колясками Espiro Axel, Espiro Art; отвори для коліс; лямки для перенесення на спині; поводок для перевезення на колесах; застібка – блискавка з подвійним бігунком; кишеня з прозорим віконцем для ідентифікаційної картки. Розміри (ШхВхГ): 46х53х26 см. Вага: 0,4 кг.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Сумка ESPIRO для коляски ART, AXEL

В наявності
Артикул: 6998
790 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
 З магазину Babystep

Самовивіз товару з магазину Babystep

До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.

ЩО МОЖНА ВІДПРАВИТИ В ПОШТОМАТ?!

- Документи, а також посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см.

- Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»).

- Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000 грн

 

 

 

До відділення «Укрпошта»

Термін доставки до відділення «Укрпошта» 2 - 5 дні.

Увага! Доставка до відділення «Укрпошта» доступна для замовлень на суму не більше 15 000 грн.

 
   

Доставка у відділення JUSTIN

Доставка протягом 2-4 доби - по Україні

 

 

Адресна доставка по Україні

Адресна доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта"

 
   

Експрес доставка по Києву

Адресна доставка замовлень по Києву здійснюється в робочий час магазину службою таксі

 

 

Оплата покупки.

Щоб максимально спростити процес покупки, ми зібрали на сайті всі звичні для покупця способи оплати товару:
- готівка;
- банківська платіжна карта;

- карта "пакунок малюка";
- мобільні онлан-додатки банків;

- оплата частинами від ПриватБанку, МоноБанку, Абанку;

- розстрочка від ПриватБанку, МоноБанку, Абанку
- зарахування за реквізитами ФОП.

Ви можете оформити придбання товару по передоплаті або післяплатою.

Якщо у вас залишилися питання, що стосуються процедури оформлення кредиту, задайте їх менеджеру магазину по телефону +38 044 221 06 42

 

Яка гарантія на товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних обов'язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
 

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:
 

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік та не підлягає ремонту».

 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

 

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за контактними даними які ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел. 044-221-06-42(пн. - пт. з 10:00 до 19:00)

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел .: 044-221-06-42* (щодня з 10:00 до 19:00)

Вгору