Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Каталог
UA
Класика завжди в моді - таке визначення найбільше підходить до Adamex Porto. Для людей, які цінують класичний зовнішній вигляд, перевірені технічні рішення, і, перш за все, комфорт і зручність використання. Коляска має простору люльку завдовжки 75 см і прогулянковий блок з регулюванням підніжки, не тільки по висоті, але і в довжину. У новій моделі має простий механізм складання рами разом з прогулянковим блоком, при цьому неважливо в якому напрямку встановлено сидіння. Коляска оснащена пружинними амортизаторами задніх коліс, твердість, яких, регулюється за допомогою спеціального перемикача. Передні поворотні колеса доповнені системою «Анти-шок», яка пом'якшує удари при зіткненнях з перешкодами. Кожен з блоків коляски легко знімається і встановлюється на раму. Так само легко на раму можна встановити автокрісло групи 0, за допомогою спеціальних адаптерів (купуються окремо). Коляска максимально укомплектована корисними аксесуарами, для холодного і теплого пори року: Антимоскітна сітка Дощовик Додаткова сумка Муфти Підстаканник Сумка для мами Чохол на ніжки Люлька оснащена знімаються капюшоном. Капюшон регулюється в декількох позиціях, має зручна ручка для перенесення та вентиляційне відділення на блискавці. Накидка люльки кріпиться до основи за допомогою блискавок з боків, це забезпечить швидкий доступ до дитини. Спинка прогулянкового блоку регулюється в декількох положення, включаючи горизонтальне. Капюшон має додаткову секцію, відкривши яку можна максимально низько опустити капюшон. Для повної безпеки дитини на прогулянках передбачені 5-ти точкові ремені безпеки, знімний бампер і роздільник між ніжок. Вага коляски з люлькою - 13.2 кг. Ширина шасі - 58 см.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Коляска 2 в 1 Adamex Porto Lux TK-64

В наявності
Артикул: 6555
13 399 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
 З магазину Babystep

Самовивіз товару з магазину Babystep

До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.

ЩО МОЖНА ВІДПРАВИТИ В ПОШТОМАТ?!

- Документи, а також посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см.

- Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»).

- Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000 грн

 

 

 

До відділення «Укрпошта»

Термін доставки до відділення «Укрпошта» 2 - 5 дні.

Увага! Доставка до відділення «Укрпошта» доступна для замовлень на суму не більше 15 000 грн.

 
   

Доставка у відділення JUSTIN

Доставка протягом 2-4 доби - по Україні

 

 

Адресна доставка по Україні

Адресна доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта"

 
   

Експрес доставка по Києву

Адресна доставка замовлень по Києву здійснюється в робочий час магазину службою таксі

 

 

Оплата покупки.

Щоб максимально спростити процес покупки, ми зібрали на сайті всі звичні для покупця способи оплати товару:
- готівка;
- банківська платіжна карта;

- карта "пакунок малюка";
- мобільні онлан-додатки банків;

- оплата частинами від ПриватБанку, МоноБанку, Абанку;

- розстрочка від ПриватБанку, МоноБанку, Абанку
- зарахування за реквізитами ФОП.

Ви можете оформити придбання товару по передоплаті або післяплатою.

Якщо у вас залишилися питання, що стосуються процедури оформлення кредиту, задайте їх менеджеру магазину по телефону +38 044 221 06 42

 

Яка гарантія на товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних обов'язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
 

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:
 

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік та не підлягає ремонту».

 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

 

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за контактними даними які ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел. 044-221-06-42(пн. - пт. з 10:00 до 19:00)

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел .: 044-221-06-42* (щодня з 10:00 до 19:00)

Вгору